Zobacz video
Zamów demo

Podnieś skuteczność swojego call center i zwiększ przychody firmy

Obsługa klienta to w 68% kanał telefoniczny. To właśnie ten kanał jest w dalszym ciągu numerem jeden, jeśli chodzi o sprzedaż oraz obsługę klientów. Nawet najbardziej zaangażowani pracownicy call center potrzebują wsparcia systemów dedykowanych ich pracy.

nowoczesne call center

Podnieś skuteczność swojego call center i zwiększ przychody firmy

nowoczesne call center

Obsługa klienta to w 68% kanał telefoniczny. To właśnie ten kanał jest w dalszym ciągu numerem jeden, jeśli chodzi o sprzedaż oraz obsługę klientów. Nawet najbardziej zaangażowani pracownicy call center potrzebują wsparcia systemów dedykowanych ich pracy.

Jak wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie?

Więcej wykonanych połączeń to w rezultacie więcej zrealizowanych zadań, większa sprzedaż, więcej obsłużonych klientów.

W jaki sposób wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie? Funkcjonalności systemu od Focus Telecom zautomatyzują działania Twojego call center i w rezultacie pozwolą osiągnąć taki cel. Wiele czynności można zastąpić automatami, zamiast angażować pracowników.

W szczególności warto wykorzystać:

Jak wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie?

Więcej wykonanych połączeń to w rezultacie więcej zrealizowanych zadań, większa sprzedaż, więcej obsłużonych klientów.

W jaki sposób wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie? Funkcjonalności systemu od Focus Telecom zautomatyzują działania Twojego call center i w rezultacie pozwolą osiągnąć taki cel. Wiele czynności można zastąpić automatami, zamiast angażować pracowników.

W szczególności warto wykorzystać:

call center kobiety
  • Predictive Dialing – automatyczny tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy konsultantów (zapamiętuje ich dostępność). Wydzwanianie następuje gdy prawdopodobnie jeden z konsultantów powinien być już dostępny
  • Voice Mail Detection (VMD) – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez niepotrzebnych kosztów telekomunikacyjnych oraz straty czasu pracowników
  • HLR – weryfikowanie poprawności numerów telefonów w bazie HLR. Błędne numery są blokowane – dotyczy to pojedynczych rekordów oraz całych baz.
call center kobiety
  • Predictive Dialing – automatyczny tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy konsultantów (zapamiętuje ich dostępność). Wydzwanianie następuje gdy prawdopodobnie jeden z konsultantów powinien być już dostępny
  • Voice Mail Detection (VMD) – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez niepotrzebnych kosztów telekomunikacyjnych oraz straty czasu pracowników
  • HLR – weryfikowanie poprawności numerów telefonów w bazie HLR. Błędne numery są blokowane – dotyczy to pojedynczych rekordów oraz całych baz.

Monitoruj wyniki pracy i porównuj je w zbiorczych i indywidualnych zestawieniach

Możesz sprawdzać wyniki pracy na dowolnych urządzeniach i na tej podstawie motywować pracowników. Ponadto masz możliwość odsłuchiwania prowadzonych przez pracowników rozmów, bądź udzielania im podpowiedzi (np. w trakcie prowadzenia rozmowy z trudnym lub bardzo wymagającym klientem).

call center w nowoczesnej firmie

Monitoruj wyniki pracy i porównuj je w zbiorczych i indywidualnych zestawieniach

Możesz sprawdzać wyniki pracy na dowolnych urządzeniach i na tej podstawie motywować pracowników. Ponadto masz możliwość odsłuchiwania prowadzonych przez pracowników rozmów, bądź udzielania im podpowiedzi (np. w trakcie prowadzenia rozmowy z trudnym lub bardzo wymagającym klientem).

Współczesna obsługa klienta

Poznaj swoich klientów i wykorzystuj te informacje

System od Focus Telecom to również baza wiedzy o Twoich klientach lub potencjalnych klientach. Każde połączenie z daną osobą zostaje odnotowane i dzięki temu wiemy, z których usług klient korzysta lub korzystał w przeszłości, na jakie produkty czy usługi może mieć zapotrzebowanie w danym momencie oraz wiele więcej. Im więcej wiemy o osobach z którymi rozmawiamy, tym łatwiej jest poprowadzić rozmowę i uzyskać dane plany sprzedażowe.

Poznaj swoich klientów i wykorzystuj te informacje

System od Focus Telecom to również baza wiedzy o Twoich klientach lub potencjalnych klientach. Każde połączenie z daną osobą zostaje odnotowane i dzięki temu wiemy, z których usług klient korzysta lub korzystał w przeszłości, na jakie produkty czy usługi może mieć zapotrzebowanie w danym momencie oraz wiele więcej. Im więcej wiemy o osobach z którymi rozmawiamy, tym łatwiej jest poprowadzić rozmowę i uzyskać dane plany sprzedażowe.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?