Zobacz video
Zamów demo
videomeeting wideo konferencje

Focus miniCRM

Kontakt oparty na wiedzy to zyski dla firmy!

Crm Call Center

Focus mini CRM to moduł Focus Call Contact Center. Jest to centralna baza rekordów umożliwiająca szybki dostęp do wiedzy o klientach. Ułatwia tworzenie spersonalizowanych ofert i zwiększa szybkość obsługi.

Dzięki znajomości preferencji klienta z historii jego wszystkich kontaktów, planowanie dedykowanych akcji sprzedażowych jest prostsze. W Focus mini CRM Call Center gromadzona jest wiedza o każdym kliencie z każdej kampanii, zarówno wychodzącej (sprzedaż, windykacja), jak i przychodzącej (obsługa). Focus mini CRM jest oprogramowaniem typu crm web based software.

MULTICHANNEL CONTACT CENTER

Funkcje crm call center

Definiowanie struktury

Definiowanie struktury centralnej bazy danych, czyli tzw. pól rekordów.

PODGLĄD LISTY WSZYSTKICH REKORDÓW

Podgląd listy wszystkich rekordów wgranych do systemu

PODGLĄD LISTY POŁĄCZEŃ

Podgląd listy połączeń wykonanych na rekordzie w kampaniach, do których rekord został przypisany

WYSZUKIWANIE REKORDÓW

Wyszukiwanie rekordów, w tym z uwzględnieniem każdego pola rekordu osobno

EDYCJA I USUWANIE REKORDÓW

Edycja i usuwanie rekordów oraz przypisywanie rekordów do kampanii

WYKRYWANIE DUPLIKATÓW

Wykrywanie duplikatów na podstawie kryteriów określanych każdorazowo przy imporcie rekordów

Korzyści

Każdy rekord, który zostaje dodany do dowolnej kampanii jest również rejestrowany w Focus miniCRM.

JEDNO REPOZYTORIUM WIEDZY

Konfigurowalne mechanizmy deduplikacji dają gwarancję, że rekordy w bazie nie powtarzają się.

MECHANIZMY DEDUPLIKACJI

Dla wszystkich rekordów istnieje określony i w pełni definiowalny zestaw danych.

UJEDNOLICONA STRUKTURA DANYCH

Wykorzystanie Focus miniCRM zapewnia automatyczną aktualizację danych we wszystkich kampaniach.

SWOBODNY PRZEPŁYW WIEDZY

Łatwe sprawdzenie, jakie kontakty miały miejsce w jakich kampaniach oraz jakie były ich wyniki.

PODGLĄD WSZYSTKICH WYNIKÓW

INTEGRACJA I PARTNERZY

You only need Focus Contact Cener & an Internet connection. No hardware required.
You only need Focus Contact Cener & an Internet connection. No hardware required 2.
You only need Focus Contact Cener & an Internet connection. No hardware required 3.

Kontakt

TOMASZ PAPROCKI
Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Magdalena Będkowska
Kierownik Biura Obsługi Klienta