Zobacz video
Zamów demo

Wielokanałowy system rejestracji i zarządzania zgłoszeniami

doceniany przez tysiące klientów

Zorganizuj lepszą pracę działu obsługi

Wielokanałowy system

 

rejestracji i zarządzania

 

zgłoszeniami

 

doceniany przez

 

tysiące klientów

Zorganizuj lepszą pracę działu obsługi

technology   technology-1   multimedia   computer   multimedia-1

Najnowsze funkcjonalności Focus Desk

Reguły automatyzacji

Reguły automatyzacji

Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz  poprzez system do obsługi zgłoszeń.

Reguły automatyzacji

Reguły automatyzacji

Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz zarządzania zgłoszeniami.

Workflow management

workflow management

Organizuj pracę swojego działu obsługi klienta poprzez przydzielanie całego lub części zgłoszenia do konsultantów według ich kompetencji lub pod względem innego, dowolnie wybranego parametru.

Organizuj pracę swojego działu obsługi klienta poprzez przydzielanie całego lub części zgłoszenia do konsultantów według ich kompetencji lub pod względem innego, dowolnie wybranego parametru.

Workflow management

workflow management

Gamifikacja

gamifikacja

Wprowadź grywalizację i motywuj w ten sposób swoich pracowników do bardziej efektywnej pracy. Wskaźniki, nagrody i wyróżnienia ustalisz już samodzielnie 🙂

Gamifikacja

gamifikacja

Wprowadź grywalizację i motywuj w ten sposób swoich pracowników do bardziej efektywnej pracy. Wskaźniki, nagrody i wyróżnienia ustalisz już samodzielnie 🙂

Wielokampaniowość

Wielokampaniowość

Nasze oprogramowanie do telemarketingu pozwala prowadzić bez limitu różnego rodzaju kampanie, a Ty nie ponosisz przy kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.

Prowadź bez limitu różnego rodzaju kampanie i nie ponoś przy tym kolejnych kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.

Wielokampaniowość

Wielokampaniowość

Makra

Makra

Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.

Makra

Makra

Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.

Interaktywny interfejs systemu Focus Desk – najedź kursorem na wybrany element

Wybierz jeden z pakietów funkcjonalności Focus Desk

Focus Desk
  • Lista zgłoszeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Praca ze zgłoszeniami
  • Autoresponder
  • Biblioteki
  • Śledzenie czasu
  • Email ticketing
  • Łączenie zgłoszeń
  • Notatki prywatne i publiczne
  • Eksport listy zgłoszeń
  • Multichannel
  • Alerty
  • Poziomy i grupy SLA
  • Godziny pracy
  • Standardowe raportowanie
  • Monitoring zgłoszeń
  • Tagowanie zgłoszeń
  • Grupy użytkowników
  • Routing zgłoszeń
  • Automatyzacja obiegu zgłoszeń
  • Wykrywanie kolizji konsultantów
  • Eskalacje SLA
  • Canned responses
  • Widoki listy zgłoszeń
  • Makra
  • Raporty wysyłane na maila
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie zgłoszeń SMS
  • Kolejkowanie i automatyczna delegacja zgłoszeń
  • Formularz do zgłoszen w formie widgetu
  • Tickets Quality Assurance
  • Gamifikacja
  • Internacjonalizacja
 
Basic
Od 40,- pln / m-c
Advanced
Od 80,- pln / m-c
Ultimate
Od 120,- pln / mc

Focus Desk
  • Lista zgłoszeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Praca ze zgłoszeniami
  • Autoresponder
  • Biblioteki
  • Śledzenie czasu
  • Email ticketing
  • Łączenie zgłoszeń
  • Notatki prywatne i publiczne
  • Eksport listy zgłoszeń
  • Multichannel
  • Alerty
  • Poziomy i grupy SLA
  • Godziny pracy
  • Standardowe raportowanie
  • Monitoring zgłoszeń
  • Tagowanie zgłoszeń
  • Grupy użytkowników
  • Routing zgłoszeń
  • Automatyzacja obiegu zgłoszeń
  • Wykrywanie kolizji konsultantów
  • Eskalacje SLA
  • Canned responses
  • Widoki listy zgłoszeń
  • Makra
  • Raporty wysyłane na maila
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie zgłoszeń SMS
  • Kolejkowanie i automatyczna delegacja zgłoszeń
  • Formularz do zgłoszen w formie widgetu
  • Tickets Quality Assurance
  • Gamifikacja
  • Internacjonalizacja
 
Basic
Od 40,- pln / m-c
Advanced
Od 80,- pln / m-c
Ultimate
Od 120,- pln / mc

Bezpłatnie otrzymujesz:

Opieka specjalisty

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Opieka specjalisty

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

SLA – Service Level Agreement

SLA – Service Level Agreement

SLA standard – Service Level Agreement

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje

aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Aktualizacje

aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Rozważ dokupienie:

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

Lekki agent

Lekki agent

Lekki agent

Lekki agent

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Integracje systemu Focus Desk:

Indywidualne integracje przez API

api

Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.

Indywidualne integracje przez API

api

Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.

logotyp salesforce
logotyp ms dynamics
logotyp sugarcrm
logotyp magento
logo skype for business
logotyp smsapi

Klienci z wdrożonym systemem Focus Desk:

logotyp nextbike
logotyp eobuwie

Eksperci o systemie Focus Desk

Wideo prezentacja produktu

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie

Jacek Piątkowski

Jacek Piątkowski

Dyrektor sprzedaży

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie

Jacek Piątkowski

Jacek Piątkowski

Dyrektor sprzedaży