🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
ZAUFALI NAM:
Nasz system ticketowy pozwala sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami Twoich klientów niezależnie od źródła (telefon, mail, chat, sms, komunikatory).
Co zyskujesz?
✔ Możliwość łączenia zgłoszeń od tego samego klienta w jeden wątek niezależnie od źródła (mail, telefon, chat, sms)
✔ Pełna wiedza na temat klientów dzięki karcie klienta i historii zgłoszeń
✔ Automatyczne tworzenie zgłoszeń po kontakcie z klientem
✔ Lista i historia zgłoszeń
✔ Wiązanie zgłoszeń w wątki
✔ Rejestrowanie zgłoszeń ze wszystkich kanałów komunikacji
✔ Funkcje makr i szybkich odpowiedzi
Nasi klienci rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące
30% wzrostu konwersji klientów, którzy przeszli na rozwiązanie FCC
Dzięki prostemu w obsłudze systemowi IVR jesteś w stanie szybciej obsłużyć klientów, przypisując ich do odpowiednich konsultantów Twojego działu help desk ze względu na zaawansowanie tematu czy też posiadany poziom SLA.
✔ Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do konsultantów i grup
✔ Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów
✔ Automatyzacja zadań od prostych po wielopoziomowe
✔ Śledzenie postępów obsługi
✔ Możliwość przepięcia zgłoszenia między konsultantami
✔ Terminowa obsługa zgłoszeń
Dzięki dedykowanym dashboardom (wallboardom) możesz w czasie rzeczywistym monitorować liczbę i statusy zgłoszeń i dostępność pracowników działu obsługi klienta. Szybko zareagujesz na ewentualne natężenie zgłoszeń na infolinii, tak aby odpowiednio zarządzać czasem pracy poszczególnych konsultantów.
✔ Statystyki i raporty w czasie rzeczywistym
✔ Trackowanie zgłoszeń
✔ Monitorowanie postępów zgłoszeń
✔ Kontrola przestrzegania SLA
✔ Weryfikacja najczęstszych problemów klientów
✔ Ankiety Satysfakcji Klienta
.
Dzięki oprogramowaniu do obsługi help desk od Focus Telecom jesteś w stanie nie tylko przyspieszyć proces obsługi klienta poprzez szybszą odbieralność i rejestrację wszystkich połączeń, ale także poprzez automatyzację całego procesu. Nasz system do ticketowania zgłoszeń pozwala na przygotowanie m.in. automatycznych szablonów maili, powiadomień i skryptów – dzięki temu powtarzalne tematy związane z reklamacją, awarią czy transakcją mogą zostać zautomatyzowane.
.
–