Zobacz video
Zamów demo

CALL CENTER DLA ECOMMERCE

Call center dla ecommerce to narzędzie do perfekcyjnej obsługi klientów, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż ecommerce.
Sposób na satysfakcję i lojalność klientów oraz wydajną pracę sprzedawców.

CALL CENTER DLA ECOMMERCE

Call center dla ecommerce to narzędzie do perfekcyjnej obsługi klientów, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż ecommerce.
Sposób na satysfakcję i lojalność klientów oraz wydajną pracę sprzedawców.

Podnieś konwersję

Klient już wszedł na stronę sklepu, ale rezygnuje z zakupu bo nie może znaleźć produktu, nie rozumie jego opisu czy nie wie, jakie są warunki zakupu. STOP! Zatrzymaj klienta. Zachęć go do kontaktu z Tobą poprzez chat, telefon, formularz www. Najważniejsze odpowiedz na zapytanie natychmiastowo!

Realizacja tych wszystkich działań w odpowiednim momencie jest możliwa dzięki platformie komunikacyjnej Focus Contact Center i jej funkcjom monitoringu komunikacji, powiadomień i automatycznych oddzwonień.

Podnieś konwersję

Klient już wszedł na stronę sklepu, ale rezygnuje z zakupu bo nie może znaleźć produktu, nie rozumie jego opisu czy nie wie, jakie są warunki zakupu. STOP! Zatrzymaj klienta. Zachęć go do kontaktu z Tobą poprzez chat, telefon, formularz www. Najważniejsze odpowiedz na zapytanie natychmiastowo!

Realizacja tych wszystkich działań w odpowiednim momencie jest możliwa dzięki platformie komunikacyjnej Focus Contact Center i jej funkcjom monitoringu komunikacji, powiadomień i automatycznych oddzwonień.

Spraw, by klienci chcieli wracać do Twojego sklepu

Lojalny klient to skarb. Wiedzą o tym giganci e-commerce (np. Amazon), którzy czerpią 75% swoich przychodów właśnie z zakupów powracających klientów.
Aby klient chciał wrócić do Twojego sklepu, musisz posiadać nie tylko dobrą ofertę ale i zapewnić doskonałą obsługę.

Z Focus Contact Center idealna obsługa będzie standardem w Twoim sklepie. Platforma umożliwia perfekcyjną obsługę przesz telefon, natychmiastową reakcję na zapytania, szybką realizację zgłoszeń, komunikację przez kilka kanałów kontaktu i bardzo cenioną przez klientów personalizację obsługi.

Spraw, by klienci chcieli wracać do Twojego sklepu

Lojalny klient to skarb. Wiedzą o tym giganci e-commerce (np. Amazon), którzy czerpią 75% swoich przychodów właśnie z zakupów powracających klientów.
Aby klient chciał wrócić do Twojego sklepu, musisz posiadać nie tylko dobrą ofertę ale i zapewnić doskonałą obsługę.

Z Focus Contact Center idealna obsługa będzie standardem w Twoim sklepie. Platforma umożliwia perfekcyjną obsługę przesz telefon, natychmiastową reakcję na zapytania, szybką realizację zgłoszeń, komunikację przez kilka kanałów kontaktu i bardzo cenioną przez klientów personalizację obsługi.

Obsługuj zgłoszenia sprawnie i szybko

Klienci wysyłają zapytania, zamówienia, reklamacje, informacje o zwrotach… Zgłoszenia napływają przez telefon, mail, formularz www, czat, SMS i media społecznościowe.

Jak nad tym zapanować? Jak sprawić, by obsługa zgłoszeń była kompetentna i terminowa, a jednocześnie nie była zbyt czasochłonna i tym samym kosztowna?
Zastosuj Focus Desk, system obsługi zgłoszeń, który ułatwi i usprawni pracę każdego e-sklepu.

Wykrywanie poczty głosowej VMD

Obsługuj zgłoszenia sprawnie i szybko

Klienci wysyłają zapytania, zamówienia, reklamacje, informacje o zwrotach… Zgłoszenia napływają przez telefon, mail, formularz www, czat, SMS i media społecznościowe.

Jak nad tym zapanować? Jak sprawić, by obsługa zgłoszeń była kompetentna i terminowa, a jednocześnie nie była zbyt czasochłonna i tym samym kosztowna?
Zastosuj Focus Desk, system obsługi zgłoszeń, który ułatwi i usprawni pracę każdego e-sklepu.

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Kamil Zlomanczuk

Kamil Złomańczuk

Kierownik ds klientów kluczowych