Zobacz video
Zamów demo

Blog

Jak podnieść wydajność telemarketingu o 40%?

  Creditinfo Rumunia jest liderem zdywersyfikowanych produktów i usług do zarządzania ryzykiem kredytowym, między innymi w handlu, branży telekomunikacyjnej i  ubezpieczeniowej. Spółka od 13 lat dostarcza klientom informacji, pozwalających dokonywać świadomych decyzji biznesowych, oceniać potencjalnych kontrahentów, oraz pozyskiwać fundusze.

7 zalet zunifikowanej platformy obsługi klienta

Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, obsługa klienta to niezwykle skomplikowany proces, wymagający przetwarzania ogromnych ilości informacji. Klient kontaktuje się z Tobą w sprawie różnych produktów, pyta o sprawy techniczne, gwarancję, serwis, zgłasza reklamacje i awarie. Wysyła maile, dzwoni, pisze na czacie; oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi oraz dedykowanej obsługi. To właśnie do obsługi spełniającej wyśrubowane wymagania dzisiejszego klienta powstała platforma Focus Desk.

Zunifikowane narzędzie do sprzedaży, marketing automation i obsługi klienta

Unified – sprzedaż, marketing i obsługa klienta na jednej platformie

Aby skutecznie konkurować, firmy powinny stosować najnowsze rozwiązania technologiczne. A te, wprowadzane “na szybko”, niosą ze sobą poważne ryzyko – straty pieniędzy oraz zmarnowania czasu przeznaczonego na wdrożenie. Czy istnieje bezpieczniejsza alternatywa?

Wiele kanałów obsługiwanych przez CC

Wiele kanałów w obsłudze klienta – szybkość, personalizacja i wygoda

Według szczegółowej wersji „Raportu z badania branży outsourcing CC 2016” opracowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, wszystkie call/contact center, które odpowiedziały na ankietę, oferują obsługę kanału telefonicznego. Ponad 90% z nich – emailowego, a niemal ¾ – kanałów samoobsługowych (przede wszystkim IVR) oraz czatu. Co decyduje o największej popularności tych właśnie kanałów?

E-commerce w okresie świątecznym

Jak skorzystać na zakupowym szaleństwie i poprawić wyniki e-sklepu?

W okresie okołoświątecznym według szacunków tymczasową pracę znaleźć może około 25 000 osób. Będą Mikołajami, Śnieżynkami, ale i pakowaczami prezentów czy sprzedawcami choinek. Zajmą się też szeroko rozumianą obsługą klienta. Jak sprawnie włączyć takie osoby, oraz innych pracowników firmy, w proces komunikacji z klientem podczas świątecznej gorączki zakupowej, aby zmaksymalizować zyski?

Narzędzia zunifikowane to przyszłość komunikacji

Jedno narzędzie – przyszłość komunikacji biznesowej

Kontakt z klientem – czy to sprzedaż, badania, obsługa, czy windykacja, wykorzystuje szereg wyspecjalizowanych narzędzi. Ale narzędzia te nie mogą działać w próżni. Systemy specjalistyczne wymagają współpracy z innymi, aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Stąd potrzeba integracji, aby uniknąć przestojów, wąskich gardeł, czy też błędów przy pracy na kilku platformach. A gdyby osobne systemy zastąpić składowymi jednego rozwiązania?