Zobacz video
Zamów demo

Blog

Obsługa klienta w call center

3 czynniki w obsłudze klienta, o których mogłeś zapomnieć

Cena towaru, szybkość obsługi i koszt wysyłki – to jedne z tradycyjnie głównych kryteriów wyboru towarów i usług przez klienta. Czy aby to się nie zmieniło? Współczesny klient wie więcej, wie szybciej, często faktycznie wie lepiej. Zobaczmy trzy ważne, ale mniej oczywiste aspekty obsługi klienta w contact center – i ich wzajemne powiązania.  

Grywalizacja w contact center

Grywalizacja w contact center – 5 pomysłów na szybkie i proste zastosowanie

Grywalizacja biznesowa to silny i aktualny trend we współczesnym świecie, służący zaangażowaniu klienta oraz pracownika. Umiejętne wprowadzenie elementów gier pozwala zmienić nudne i rutynowe czynności w ciekawe, przyjemne zadania, za których wykonanie czekają nagrody. Co to jest grywalizacja i jak można zastosować ją dla poprawy wyników contact center?

niezamówiona informacja handlowa

Jak uniknąć kary w wysokości 10% rocznych dochodów firmy?

Odbiorcy, którzy nie zgadzają się na kontakt telefoniczny i przedstawianie im ofert handlowych, to codzienność pracy telemarketerów i biur obsługi. Osób takich przybywa, a ustawy chroniące przed tzw. niezamówioną informacją handlową są coraz bardziej restrykcyjne. Jak pozostać po jasnej stronie prawa, nie stracić potencjalnych i istniejących klientów, i nie narazić się na dotkliwe kary?  

4 sposoby na zastosowanie reguł automatyzacji

Obsługuj klientów szybciej, wygodniej, bez kosztownych błędów – 4 zastosowania reguł automatyki.

Komunikacja z klientem to złożony proces, przetwarzający ogromne ilości danych. Aby zwiększyć szybkość pracy i wygodę zespołu biura obsługi, zmniejszyć liczbę popełnianych błędów, oraz ustandaryzować procesy w firmie, warto zainteresować się możliwościami, jakie dają reguły automatyki.

Automatyka w oprogramowaniu dla biznesu

Automatyka w oprogramowaniu dla biznesu – zmniejsz ryzyko błędów ludzkich w obsłudze klienta.

„Mylić się jest rzeczą ludzką” – błędy i pomyłki zdarzają się wszystkim, jednak  w sytuacji stresu lub zmęczenia, popełniamy ich więcej. Błąd w obsłudze ważnego klienta może skończyć się katastrofą dla firmy – zerwaniem umowy, wypłatą odszkodowań, czy procesem sądowym. Jak uchronić się przed takimi błędami, stosując automatykę?  

Treści interaktywne - znacząco poprawiają zaangażowanie odwiedzających

Treści interaktywne – lepszy kontakt z odbiorcami

Treści interaktywne – czyli takie, które możemy kliknąć, posłuchać, uruchomić – są potężnym narzędziem do angażowania użytkowników internetu. Ich skuteczność wynika z odwołania się do mechanizmów działania każdego z nas. Poznajemy i kontaktujemy się ze światem wszystkimi zmysłami, dlatego treści oddziałujące na różne sposoby są dla nas bardziej atrakcyjne.

Collage. Happy People Calling By Phone

Ogólnopolska infolinia urzędowa

Ułatwienie obywatelom dostępu do informacji o usługach publicznych  to cel, który przyświecał uruchomieniu „Informacji dla Obywatela”. Infolinia jest sprzężona z centralną bazą wiedzy i obsługiwana przez wykwalifikowanych konsultantów w 34 urzędach administracji rządowej, tj. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministerstwach i urzędach wojewódzkich.