Zobacz video
Zamów demo

Blog

Wiele kanałów obsługiwanych przez CC

Wiele kanałów w obsłudze klienta – szybkość, personalizacja i wygoda

Według szczegółowej wersji „Raportu z badania branży outsourcing CC 2016” opracowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, wszystkie call/contact center, które odpowiedziały na ankietę, oferują obsługę kanału telefonicznego. Ponad 90% z nich – emailowego, a niemal ¾ – kanałów samoobsługowych (przede wszystkim IVR) oraz czatu. Co decyduje o największej popularności tych właśnie kanałów?

E-commerce w okresie świątecznym

Jak skorzystać na zakupowym szaleństwie i poprawić wyniki e-sklepu?

W okresie okołoświątecznym według szacunków tymczasową pracę znaleźć może około 25 000 osób. Będą Mikołajami, Śnieżynkami, ale i pakowaczami prezentów czy sprzedawcami choinek. Zajmą się też szeroko rozumianą obsługą klienta. Jak sprawnie włączyć takie osoby, oraz innych pracowników firmy, w proces komunikacji z klientem podczas świątecznej gorączki zakupowej, aby zmaksymalizować zyski?

Narzędzia zunifikowane to przyszłość komunikacji

Jedno narzędzie – przyszłość komunikacji biznesowej

Kontakt z klientem – czy to sprzedaż, badania, obsługa, czy windykacja, wykorzystuje szereg wyspecjalizowanych narzędzi. Ale narzędzia te nie mogą działać w próżni. Systemy specjalistyczne wymagają współpracy z innymi, aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Stąd potrzeba integracji, aby uniknąć przestojów, wąskich gardeł, czy też błędów przy pracy na kilku platformach. A gdyby osobne systemy zastąpić składowymi jednego rozwiązania?

Lekki agent - oszczędność i szybsza obsługa klienta

Licencja Light – jak w zaangażować całą firmę w obsługę klienta i nie przepłacić.

Obsługa klienta na wysokim poziomie przynosi niezaprzeczalne korzyści – szybkie i sprawne rozwiązanie problemu podnosi satysfakcję, zwiększa wartość kolejnych zakupów, przyciąga nowych klientów. Ale taka obsługa ma swoją cenę. Każdy dodatkowy konsultant, oprócz oczywistych korzyści, to też koszt. Jak sprawić, by w obsłudze klienta mogło brać udział więcej osób i jednocześnie zracjonalizować koszty?  

DSC_0245

Śniadanie w Chmurze dla branży opieki zdrowotnej

W branży opieki zdrowotnej klient wymaga szczególnej uwagi – stawką jest jego zdrowie lub nawet życie. Jednocześnie, placówki medyczne muszą na siebie zarabiać i walczyć o klienta, cały czas mając na względzie jego szczególny status. Jak sprawić, by dochody przychodni czy szpitala rosły, a klient był zadowolony z obsługi?  O tym między innymi rozmawiali przedstawiciele branży medycznej z ekspertami Focus Telecom Polska i Atman podczas Śniadania w Chmurze.   

e-mailing - segmentacja bazy

Skuteczny mailing – segmentacja bazy odbiorców (część 2)

W poprzednim artykule o e-mailingach zwróciliśmy uwagę na konieczność zadbania o czystą, dobrze przygotowaną bazę kontaktów. Następnym, równie ważnym krokiem jest segmentacja bazy – dzięki temu Twoje wiadomości trafią dokładnie do tych osób, do których powinny i dramatycznie zwiększą szanse na skuteczną sprzedaż.


Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 30 sekund.

  • Jacek Piątkowski

  • Jacek Piątkowski

  • Dyrektor sprzedaży