Zobacz video
Zamów demo

Blog

Focus Desk w biurze obsługi klienta Focus Telecom Polska

Wzrost liczby klientów i związana z tym coraz większa liczba spraw napływających do Biura Obsługi Klienta Focus Telecom Polska wymagały rozwiązania ułatwiającego i porządkującego pracę biura obsługi. Ponieważ w 2016 roku kończyliśmy właśnie pracę nad systemem obsługi zgłoszeń klientów – Focus Desk – zdecydowaliśmy przetestować go na sobie…  

Masz leada i co dalej?

Lead, klient, sprzedaż – pozyskanie kontaktu, zdobycie danych wskazujących na jego potrzeby i zainteresowania, spożytkowanie tych danych do odpowiedniego sprofilowania oferty, a następnie dotarcie z tą ofertą do odbiorcy i przekształcenie go w klienta. To z jednej strony coraz bardziej wyrafinowaną sztuka, z drugiej, biznesowa konieczność.

Wyższa konwersja z formularzy online. Część trzecia – tuning.

W poprzednich artykułach pokazaliśmy, jakie informacje najlepiej zamknąć za formularzem i zobaczyliśmy, na co powinieneś zwrócić uwagę, wybierając narzędzie. Teraz przyszedł czas na tuning i wyciśnięcie z Twojego formularza online maksymalnych wyników w postaci cennych danych kontaktowych, które wykorzystasz w sprzedaży, obsłudze i marketingu.

Formularz online

Wyższa konwersja z formularzy online. Część druga – kluczowe funkcje

Formularz online na stronie www traktowany jest jak konieczność. Oczekujemy od niego, żeby był, a całą uwagę poświęcamy optymalizacji innych kanałów kontaktu z klientem. Niesłusznie – formularz online może być kluczowym elementem komunikacji, jeżeli zrozumiemy i wykorzystamy jego potencjał.  

Jak podnieść wydajność telemarketingu o 40%?

  Creditinfo Rumunia jest liderem zdywersyfikowanych produktów i usług do zarządzania ryzykiem kredytowym, między innymi w handlu, branży telekomunikacyjnej i  ubezpieczeniowej. Spółka od 13 lat dostarcza klientom informacji, pozwalających dokonywać świadomych decyzji biznesowych, oceniać potencjalnych kontrahentów, oraz pozyskiwać fundusze.