Zobacz video
Zamów demo

Blog

Masz leada i co dalej?

Lead, klient, sprzedaż – pozyskanie kontaktu, zdobycie danych wskazujących na jego potrzeby i zainteresowania, spożytkowanie tych danych do odpowiedniego sprofilowania oferty, a następnie dotarcie z tą ofertą do odbiorcy i przekształcenie go w klienta. To z jednej strony coraz bardziej wyrafinowaną sztuka, z drugiej, biznesowa konieczność.

Wyższa konwersja z formularzy online. Część trzecia – tuning.

W poprzednich artykułach pokazaliśmy, jakie informacje najlepiej zamknąć za formularzem i zobaczyliśmy, na co powinieneś zwrócić uwagę, wybierając narzędzie. Teraz przyszedł czas na tuning i wyciśnięcie z Twojego formularza online maksymalnych wyników w postaci cennych danych kontaktowych, które wykorzystasz w sprzedaży, obsłudze i marketingu.

Formularz online

Wyższa konwersja z formularzy online. Część druga – kluczowe funkcje

Formularz online na stronie www traktowany jest jak konieczność. Oczekujemy od niego, żeby był, a całą uwagę poświęcamy optymalizacji innych kanałów kontaktu z klientem. Niesłusznie – formularz online może być kluczowym elementem komunikacji, jeżeli zrozumiemy i wykorzystamy jego potencjał.  

Jak podnieść wydajność telemarketingu o 40%?

  Creditinfo Rumunia jest liderem zdywersyfikowanych produktów i usług do zarządzania ryzykiem kredytowym, między innymi w handlu, branży telekomunikacyjnej i  ubezpieczeniowej. Spółka od 13 lat dostarcza klientom informacji, pozwalających dokonywać świadomych decyzji biznesowych, oceniać potencjalnych kontrahentów, oraz pozyskiwać fundusze.

7 zalet zunifikowanej platformy obsługi klienta

Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, obsługa klienta to niezwykle skomplikowany proces, wymagający przetwarzania ogromnych ilości informacji. Klient kontaktuje się z Tobą w sprawie różnych produktów, pyta o sprawy techniczne, gwarancję, serwis, zgłasza reklamacje i awarie. Wysyła maile, dzwoni, pisze na czacie; oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi oraz dedykowanej obsługi. To właśnie do obsługi spełniającej wyśrubowane wymagania dzisiejszego klienta powstała platforma Focus Desk.

Zunifikowane narzędzie do sprzedaży, marketing automation i obsługi klienta

Unified – sprzedaż, marketing i obsługa klienta na jednej platformie

Aby skutecznie konkurować, firmy powinny stosować najnowsze rozwiązania technologiczne. A te, wprowadzane “na szybko”, niosą ze sobą poważne ryzyko – straty pieniędzy oraz zmarnowania czasu przeznaczonego na wdrożenie. Czy istnieje bezpieczniejsza alternatywa?

Wiele kanałów obsługiwanych przez CC

Wiele kanałów w obsłudze klienta – szybkość, personalizacja i wygoda

Według szczegółowej wersji „Raportu z badania branży outsourcing CC 2016” opracowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, wszystkie call/contact center, które odpowiedziały na ankietę, oferują obsługę kanału telefonicznego. Ponad 90% z nich – emailowego, a niemal ¾ – kanałów samoobsługowych (przede wszystkim IVR) oraz czatu. Co decyduje o największej popularności tych właśnie kanałów?